söndag 28 augusti 2011

Fantastisk dag


Vilken fantastisk rolig dag det blev igår på Den Stora Trädgårdsfesten på Sofiero! Så många glada trevliga människor som trotsade vädret (det ösregnade och åskade så det ibland var riktigt läskigt att stå där under träden) och stannade till för att binda en krans. Många uppskattade en kreativ aktivitet och blev riktigt glada att få med sig något hem som dessutom var gratis. Hoppas att jag inspirerade till att gå ut i trädgården och plocka material och fortsätta binda kransar för det är inte så svårt som det ser ut. Se gärna min film i inlägget nedan och ni själva vill prova. Bjuder även på lite bilder från gårdagen. Tack Annika och Allt om Trädgård för jag fick vara med er!



4 kommentarer:

  1. Vad trevligt det ser ut! Lite läskigt med åska, tur att allt gick bra. Jag ska titta på din film, för jag vill gärna lära mig binda kransar.
    Maria

    SvaraRadera
  2. Så kul! Både att vara där på själva trädgårdsfesten och dessutom få "visa upp sig". Ska ta och kolla filmen, jag vill också lära mig!

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Vad kul det ser ut! Jättekul att du varit med i trädgårdstidning!

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Missade tyvärr Sofiero i år. Har nu tittat på din film och ska bege mej ut och plocka lite höstligt i trädgården. Ska försöka göra en krans!Hälsningar Christina

    SvaraRadera