fredag 10 december 2010

Kransar i tidningen


För ett år sedan vid den här tiden hade jag en jätterolig dag tillsammans med trädgårdsfotograf Annika Christensen. Hon fotade mina julkransar hos Helen på Villa Älde i hennes mysiga miljö.
Nu, ett år senare, är de med i Hemtrevligts jultidning och jag får äntligen berätta och visa er! Det är så roligt att se dem på bild och Annika har verkligen gjort ett bra jobb. Känns riktigt stort att se mitt namn och mina alster i tidningen, tänk vad mycket bloggen har lett till under de här två åren!


Ha en skön fredagskväll på er!

9 kommentarer:

  1. GRATTIS hjärtat, det ÄR stort! Du gör fantastiskt vackra saker. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med allt bloggande?
    Det ena leder till det andra. Hoppas att vi snart kan göra nya kransar. Kanske efter jul???
    När man har mera tid.
    Annika

    SvaraRadera
  3. Tsräck på dig. Du är värd uppmärksamheten för dina alster är jättefina.

    Ha en härlig adventshelg
    Anna

    SvaraRadera
  4. Vad kul!! Stort grattis till välförtjänt uppmärksamhet. Dina kransar är verkligen fina!!!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  5. Himla roligt! Kransarna är ju bara underbara.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  6. Va kul -och helt rätt! Dina kransar är jättefina!

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  7. Så roligt Jenny!
    Du gör verkligen jätte fina kranser med stor variation!

    SvaraRadera