fredag 26 mars 2010

Glad påsk!

Vilken toppenfredag! Vi packar för fullt för en vecka i fjällen och mitt i all stress får jag en trevlig överaskning - jag har vunnit det åtråvärda fårskinnet som Mariette lottat ut på Liljor och Tulpaner! Kan det bli en bättre kväll? (Jo, om Claudia vinner Let's Dance....!)

Ha en skön påsk allihopa, jag tar en bloggpaus över påsk och åker skidor. Tack alla ni för era värmande kommentarer, måste dock förtydliga att bilderna i detta och förra inlägget är lånade från Marta Stewart, det är alltså inte jag som blivit SÅ duktig fotograf.....men jag jobbar på det!

Kram!

6 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig bukett!

    Ha' det så skönt i fjällen! Åker till dit om en vecka...

    /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hej! Har just hittat din blogg. Dina bilder är jättefina!

    Kram Outi

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Den är du väl värd. Ha det härligt i fjällen.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten!
    Vilken ljuvlig bukett i pastellfärg!
    Trevlig fjällvecka!/ Bea

    SvaraRadera
  5. Grattis till fårskinnet!
    Ha det rikigt härligt i fjällen. I år stannar vi hemma (tyvärr).

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  6. Grattis till din vinst! Hoppas ni får en härlig vecka i fjällen.
    Vårtecknen står som spön i backen och man baaara njuter. Har också påsklov och ska förbered i växthuset - härligt!
    Buketten var verkligen vårlig och krukan bara så läcker.
    Ha det gott!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera