söndag 7 februari 2010

Gubbe och ris på söndagsmenyn!

Idag har barnen gjort en snögubbe och jag har skottat fram björkris. Ja, ni hörde rätt, björkris. För mig är det nämligen hög tid att börja tänka på påskkransar. Papprena till skatteverket är inlämnade och är allt ok så är jag igång med mitt företag Hjärta Grönt den 1 mars. Spännande...
Ha en skön söndag!

Ps. Är det fler som haft problem med blogger i helgen? Min räknare har stått still i två dagar och jag har inte kunnat göra några kommentarer!

8 kommentarer:

  1. Hjärta grönt, låter fint. Ska bli spännande att höra hur det går för dig, påskkransar blir helt säker en slager :)
    Räknaren bryr jag mig inte så mycket om, men kommentarer har till tider varit helt omöjligt !!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte märkt något med blogger i helgen faktiskt. Men jag tycker att jag får ganska märkbart färre kommentarer, kanske därför???

    Lycka till med företaget! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag har också varit ute och tagit massor av ris och kvistar till drivning.
    Kul med företaget.
    Hör av mig på mejlen.
    fin gubbe
    Kramisar
    Annika

    SvaraRadera
  4. Åh, Hjärta grönt, underbart att längta till. Nyfiken som i en strut.

    Lycka till!
    Anna

    SvaraRadera
  5. Det blir en rolig och spännande vår att se fram emot!

    SvaraRadera
  6. Oj, så roligt och spännande det låter.
    Och namnet är mycket fint, verkar passa dig perfekt:-)

    Är det hemligt vad du skall göra i ditt företag? Du vet ju att jag är ny beundrare av din blogg, så jag har inte sett några hintar om detta:-)

    Hillevissan

    SvaraRadera
  7. Tänkte bara titta in och säga hej,
    //Camilla

    SvaraRadera
  8. Spännande!
    Du får vi slå våra kloka huvuden ihop, jag är värdelös på bokföring så vi kan väl hjälpas åt.

    Lycka till, och visst låter det spännande skotta fram björkris. MB

    SvaraRadera