onsdag 27 januari 2010

Ännu en award!

Det snurrar många Awards i bloggvärlden nu och Kreativ blogger har kommit tillbaka till mig igen från Bland Blommorna Jag blir lika glad varje gång, tack snälla!

Känner att jag inte kan smita undan de 7 sanningarna den här gången. Däremot vill jag inte skicka vidare denna till de som redan fått den så jag nöjer mig med att behålla den här och tacka er alla för er kreativitet runt om på bloggarna som ständigt piggar upp och uppmuntrar mig.

Så här kommer 7 sanningar som ni nog inte vet om mig...

1. Jag är Västgöte, kommer från Lilla Paris - någon som vet vilken stad det är...?

2. Jag har spelat cello i 16 år men har nu ett uppehåll när barnen är små.

3. Jag har jobbat på China Teatern och Berns i Stockholm

4. Jag drömmer om att starta en egen kreativ blomsterbutik i framtiden

5. Jag har en syster som bor i Stockholm som tillverkar lampor.

6. Min högste chef är Per Gessle

7. Jag har en passion för chips...gärna med mjölk till (vilket alla tycker är konstigt!)

5 kommentarer:

  1. Tumme upp kreativa du! Det var ett par sanningar där jag inte kände till, så otroligt spännande...China Teatern, Berns...Nu blev jag allt nyfiken.

    Stor kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Kul att få reda på lite nya saker om dig. Att du är duktig på kransar och allmänt kreativ visste vi ju redan. Men cello, wow! Det ska ju vara jättesvårt. Jag är imponerad.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den musikaliska ådran har du inte låtit skina så mycket igenom, men så kul, spelar du cello. Det er ett inte allt för vanligt instrument. Se där, det var 'avslöjanden'. Låter som om du har ett spännande arbets-och fritidsliv :)

    SvaraRadera
  4. Heisann!
    En stund siden jeg har vært på besøk!
    Det er alltid spennende å kikke på bloggen din, og du fortjener alle de utmerkelsene du kan få!
    Gratulerer!
    Det blir en del blogger å holde under oppsyn, så tiden strekker ikke alltid til å være innom alle man kunne ønske. En god del timer går også med til å fóre sin egen blogg med det man har på hjertet! ... og det tar visst "aldri" slutt!
    Ha fortsatt go´hælj!

    SvaraRadera
  5. Lilla Paris, är inte det Skara det? Åtminstone vill jag minnas att det fanns en restaurang som hette så.

    Ja, även här kan det nog bli ett glas kall mjölk till chips, men inte varje gång.

    SvaraRadera