fredag 28 augusti 2009

Tack!


Tack snälla ni för alla uppmuntrande och fina kommentarer om mina "race"! Tycker bara det är roligt att anordna små utmaningar ibland, det är ett kul sätt att lära känna er lite bättre och hitta till nya bloggar så det kommer jag garanterat att fortsätta med.

Denna vecka har jag svävat på moln efter ett mejl från TV4 och Hemmakanalen.se så är det några nya läsare som hittat hit genom deras rekommendation (de har listat 14 trädgårdsbloggar och jag är den av dem, helt otroligt, min lilla blogg!!!)så önskar jag er varmt välkomna!

Ikväll är det riktig höst, det blåser så det viner och knakar i väggarna så vi tänder ljus, myser och äter tacos. Har försummat bloggandet lite i veckan, ska försöka hinna runt till er alla för att se vad ni hittat på.

Ha en skön kväll!

5 kommentarer:

  1. Jaha o jag hann så klart inte med denna gången heller. Men det var fina bilder i alla fall!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Jag kände mig lite smickrad jag också, läste på andrés blogg att han var med så jag gick in och blev stolt, varför?? Jo, för jag HAR god smak och det hade jag aldrig trott jag skulle säga, jag tycker ju du har bland den underbaraste sidan jag varit inom och där stod ju just du!!! Så mycket skryt du fick,kunde inte ha sagt det bättre själv, så grattis igen, väl förtjänad omtale.. blomsterflue racet kommer väl, det är så typiskt att jag för en gångs skull råkar fota en liten insekt, när det egentligen var liljorna jag var ute efter... ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Men så himla kul!!! Du har en superfin blogg att vara stolt över. Jag har missat så himla mycket här, jag har varit så dålig på att besöka bloggar i sommar, har ju levt stor del i stugan utan internet.

    Ha en skön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Hipp hipp hurra for Jennys blogg!

    Hvil på dine laubær en liten stund og nyt kvelden inne med lys, godt drikke og litt attåt!

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis till rekommendationen, det är du väl värd!!
    /Cyrene

    SvaraRadera