torsdag 23 juli 2009

Mera space och loppisfynd!

Idag har det regnat i princip hela dagen. Jag har tagit tag i ett projekt som hängt över mig länge, jag har äntligen köpt en extern hårddisk och sorterat upp alla mina foton! Jag hade 1499 st i kameran som jag inte vågat radera eftersom jag inte litat på min dator....

Jag hittade bla foton på mina loppisfynd från helgen som jag inte visat. Till dotterns förtjusning blev det en massa småprylar till lekstugan. 3 glasburkar, 4 äggkoppar, en kaffekanna med två muggar, en sockerskål och en liten glasflaska - allt för 15 kr!!!

Glasburkar perfekta för makaroner, flingor och solrosfrön.


En glöggkanna från Bodum blev kaffekanna...



Glasflaska som vas och sockerskål...



Äggkoppar


Och det blev en sak till mig också, en trädgårdsstol för 80 riksdaler!!! Den ska stå i mitt nya gröna rum men det gåt sakta framåt, svårt att gräva när det regnar...Bilder får bli en annan dag!


1 kommentar:

  1. Loppis är fyndmarknad, jag har stått och packat upp grejor till byns loppis nästan hela dagen igår och där är mycket som jag hade velat köpa, får se om det är kvar i slutet när jag får tid att gå runt och handla.

    Jag hade en extern hårddisk som i våras slutade ta emot ström så två års foton finns på den och man kommer inte åt dem utan en special läsare och en massa pengar att betala den som ska läsa in den.
    Så gör en backup skiva ändå är mitt råd.

    Ha det gott!

    SvaraRadera