fredag 20 februari 2009

Rost och olivolja!


Min fina bänk från House Doctor som jag köpte i somras har stått ute hela vintern. Det var meningen eftersom det inte skulle göra något om den fick den "rostiga touchen". Men att den skulle rosta så mycket!!! Fick tips om att gnugga med olivolja men det går ju åt massor och det är ju inte direkt så man vill använda Bengt Frithiofssons fina Virgin Oil som jag köpte på jobbet.... Bengt höll vin- och olivoljeprovning på Hotel Tylösand för några helger sedan, www.tylosand.se

Det blir till att inhandla en ny dunk olja....

1 kommentar:

  1. Vilken fin soffa! Tack för tipset om olivoljan, det ska jag prova på min ljuskrona som jag har hängt ute.
    Jag länkar till dig, vill ju hänga med på vad som händer här.
    Ha det bra! Hälsa Jocke.
    Kram L-L

    SvaraRadera